Як вивчити англійську мову
Іноземні мови, особливо англійська мова, сьогодні дуже популярна і необхідна область знань. Осягнути її осмілюються багато, але дається вона далеко не всім. Приблизно 90% намагаються вивчити англійську мову після марно витраченого деякого часу опускають руки і, як їм самим здається, відкладають свою освіту на пізніше, хоча насправді просто припиняють заняття. Чому так відбувається і як цього уникнути, ми розберемося в цій статті.
Підводячи себе до початку вивчення мови, людина в першу чергу визначається з методикою навчання, і коли весь необхідний матеріал виявляється на руках, приступає безпосередньо до вивчення. Саме тут, на етапі вибору методики навчання, закладається основа одержуваних у майбутньому результатів. Кожна окрема методика навчається по своєму шляху, який може виявитися або вірним, або невірним.
Методик вивчення англійської мови існує безліч. Вибрати правильну виявляється непросто. Тим більше, що не кожній людині доступна інформація про всіх існуючих методиках, щоб вона могла зробити правильний вибір.
Найперша методика навчання англійської мови нам зустрічається в школі. Вона була розроблена професіоналами. Це цілком хороша методика, але тільки в тому випадку, якщо їй слідувати абсолютно у всьому, не відгалужувалася ні на крок ні в яку сторону. А саме, необхідно запастися 7-10 роками терпіння, бути ідеальним учнем, в класі навколо тебе повинні бути такі ж ідеальні учні й найголовніше, методику цю повинен відмінно розуміти і знати вчитель. Від вчителя іноземної мови в школі залежить дуже багато. Але, на жаль, ці вчителі часто виявляються "не на своєму місці в житті". Крім того, за останній час наші розкрилися Макаренко так модернізували цю методику і кожен по-своєму, що первісну методику навчання англійської мови тепер зустрінеш далеко не в кожній школі. Випадок, коли вчителі міняються, взагалі практично ставить хрест на вивченні дитиною англійської мови. Враховуючи всі ці залізні вимоги, зі школи з твердою англійською мовою виходять одиниці, і якщо поцікавитися, то виявляється, що мами і тати цих дітей знаходили для них додаткові джерела отримання знань.
І ось дорослий чоловік зіткнувся з необхідністю знати англійську мову. Це трапляється майже з кожною діловою людиною, яка за специфікою своєї діяльності повинна спілкуватися з партнерами з інших країн і працювати з документами на англійській мові. Людина ця вельми зайнята, вільного часу не вистачає навіть на сім'ю. А тут ще потрібно ходити на курси англійської. Такий підхід для неї виявляється невідповідним. Їй найбільше підходить методика самостійного вивчення англійської мови.
У методики самостійного вивчення англійської мови безліч переваг. Ви самостійно плануєте розподіл часу, що приділяється заняттям. Ви маєте можливість швидко оцінити результативність застосовуваного Вами методу. Ви самостійно гнучко адаптуєте методику під себе. Далі розглянемо як потрібно самостійно вивчати англійську мову і як не потрібно.
Почнемо з того, що не потрібно робити, щоб відразу відкинути помилкові дороги.
Перше омана є в тому, що багато хто вважає, що якщо вони будуть знати багато слів англійською мовою, то півсправи зроблено. І починають вивчати усілякі словники, робити з них виписки, намагаються все це запам'ятати. Цього робити не слід. По-перше, в англійській мові, як і в усіх інших одне слово може мати безліч значень, і застосування того чи іншого залежить від змісту розповіді. По-друге, уявіть, що ви знаєте українською мовою всі іменники в називному відмінку в однині, а дієслова - в невизначеній формі. Тепер спробуйте сказати щось на кшталт "Я хотів прийти до фінішу першим, тому поспішав з усіх сил", Ви отримаєте "Я хотіти прийти до фінішу першим, тому поспішати зі всієї сили". Ви будете виглядати при цьому просто смішно. Це що стосується вашого викладу, а якщо Ви, знаючи тільки слова, будете намагатися зрозуміти чужу мову, то у Вас взагалі нічого не вийде.
Іншим неправильним кроком є поглиблене вивчення граматики та правил утворення фраз з перших днів занять. Це трудомісткий процес, на який, як ми з'ясували, немає часу. Після місяця таких занять починаєш розуміти, що витратив місяць, а далеко не просунувся. Бажання так продовжувати вивчати англійську мову пропадає і навчання закінчується. Питається, навіщо це потрібно було робити. Чи багато хто з нас через 10 років після виходу зі школи знають граматику української мови, знають всі правила і знають, що таке третя форма множини іменника або чи багато хто можуть зробити синтаксичний розбір пропозиції? Не багато. Чи заважає це нам в повсякденному спілкуванні? Не заважає. То навіщо ж мучити себе, якщо ми всього лише хочемо навчитися говорити і розуміти?
Отже, хибні шляхи ми відразу виключаємо, і тепер з'ясуємо, як правильно підійти до вивчення англійської мови.
Визначимося з тим, що ми хочемо в підсумку отримати і з тим, що маємо на етапі старту. Ми хочемо навчитися розуміти англійську мову і правильно викладати англійською мовою свої думки. А маємо ми наступне, або ми щось винесли зі школи і можемо сказати, щось на зразок "Травень нейм із Вася" або "Хелоу!", Знаємо числа від 1 до 10, знаємо латинський алфавіт, або ... нічого не маємо.
Перший випадок, хоч і здається дуже примітивним, насправді відразу пересуває нас на цілий рівень вперед і позбавляє нас від багатьох труднощів, в цьому випадку можна відразу переходити до наступного етапу. У другому випадку складніше. Тут доведеться, як не ухіщряются, витратити якийсь час на вивчення примітивних речей: прийменників, числівників, алфавіту, правил читання і перших найпростіших фраз. Все це допоможе сформувати уявлення про англійську мову і підготує до наступного етапу.
На другому етапі необхідно вибрати методику, яка занурить нас в атмосферу англійської мови з ненав'язливим роз'ясненням українською мовою того, про що ведеться розповідь. Саме такий підхід до навчання розмовної іноземної мови дає найбільші результати. Згадайте єралаш, в якому навіть папуга заговорив "I am traveling down the river" після того, як господар кілька разів прослухав пластинку, з уроком англійської мови. Насправді, лінгафонні курси давно використовуються в ВУЗах, в яких готують викладачів та перекладачів. Методик самостійного вивчення англійської мови безліч. Тут вже вибираємо, що нам більше до душі. Але тільки, необхідний самоконтроль. І якщо через 3 тижні відчутних результатів немає, методику треба міняти. Пропонуємо спробувати почати з методу Ілони Давидової, який уже понад 10 років непогано допомагає людям у досягненні поставленої мети. Одна порада. Непогано обзавестися однодумцем і вивчати англійську мову за однією методикою. При цьому бажано знаходитися приблизно на одному початковому рівні володіння мовою. Спілкування англійською з партнером в значній мірі прискорить процес навчання. Якщо партнер не знайшовся - не біда, можна і без нього, результат все одно буде.
Після того, як Ми відчуємо, що матеріал нами осягнутий можна спробувати зробити перші кроки в "відкритий космос" і послухати, як же вони (носії мови) це роблять (кажуть). Сьогодні для цього і ходити далеко не треба. Купуємо DVD-фільм з українським і англійським текстом і субтитрами. Тільки не треба брати молодіжну комедію, переповнену сленгом, або психологічний трилер. Візьмемо сімейне кіно типу "Бетховен". І дивимося його спочатку з присутністю обох мов, потім відключаємо українську і включаємо українські субтитри і намагаємося розуміти, про що говорять актори, тим більше що сцени знайомі і є текстовий переклад. Після цього і субтитри відключаємо. Коли нам вдасться подужати перший фільм - це буде першою перемогою. Наступний фільм дасться швидше, а третій - з першого-другого разу. Звичайно, потрібно прагнути не тільки розуміти, але й практикуватися в розмові.
Розуміти і говорити ми навчилися. Якщо нам цього не достатньо, то беремо будь-який систематизований курс граматики (тепер вже можна не боятися неправильного вибору) і вивчаємо його самостійно. Але тут знову ж знадобитися виділення спеціального часу.
Насправді, все зовсім не складно. І навіть може захопити і сподобатися, особливо, коли з'являться перші результати. Знати сьогодні англійську мову просто необхідно. Не відкладайте у довгу шухляду. Звичайно, молодій людині вивчення іноземної мови дається легше.
Бажаю приємного навчання.

Підводячи себе до початку вивчення мови, людина в першу чергу визначається з методикою навчання, і коли весь необхідний матеріал виявляється на руках, приступає безпосередньо до вивчення. Саме тут, на етапі вибору методики навчання, закладається основа одержуваних у майбутньому результатів. Кожна окрема методика навчається по своєму шляху, який може виявитися або вірним, або невірним.
Методик вивчення англійської мови існує безліч. Вибрати правильну виявляється непросто. Тим більше, що не кожній людині доступна інформація про всіх існуючих методиках, щоб вона могла зробити правильний вибір.
Найперша методика навчання англійської мови нам зустрічається в школі. Вона була розроблена професіоналами. Це цілком хороша методика, але тільки в тому випадку, якщо їй слідувати абсолютно у всьому, не відгалужувалася ні на крок ні в яку сторону. А саме, необхідно запастися 7-10 роками терпіння, бути ідеальним учнем, в класі навколо тебе повинні бути такі ж ідеальні учні й найголовніше, методику цю повинен відмінно розуміти і знати вчитель. Від вчителя іноземної мови в школі залежить дуже багато. Але, на жаль, ці вчителі часто виявляються "не на своєму місці в житті". Крім того, за останній час наші розкрилися Макаренко так модернізували цю методику і кожен по-своєму, що первісну методику навчання англійської мови тепер зустрінеш далеко не в кожній школі. Випадок, коли вчителі міняються, взагалі практично ставить хрест на вивченні дитиною англійської мови. Враховуючи всі ці залізні вимоги, зі школи з твердою англійською мовою виходять одиниці, і якщо поцікавитися, то виявляється, що мами і тати цих дітей знаходили для них додаткові джерела отримання знань.
І ось дорослий чоловік зіткнувся з необхідністю знати англійську мову. Це трапляється майже з кожною діловою людиною, яка за специфікою своєї діяльності повинна спілкуватися з партнерами з інших країн і працювати з документами на англійській мові. Людина ця вельми зайнята, вільного часу не вистачає навіть на сім'ю. А тут ще потрібно ходити на курси англійської. Такий підхід для неї виявляється невідповідним. Їй найбільше підходить методика самостійного вивчення англійської мови.
У методики самостійного вивчення англійської мови безліч переваг. Ви самостійно плануєте розподіл часу, що приділяється заняттям. Ви маєте можливість швидко оцінити результативність застосовуваного Вами методу. Ви самостійно гнучко адаптуєте методику під себе. Далі розглянемо як потрібно самостійно вивчати англійську мову і як не потрібно.
Почнемо з того, що не потрібно робити, щоб відразу відкинути помилкові дороги.
Перше омана є в тому, що багато хто вважає, що якщо вони будуть знати багато слів англійською мовою, то півсправи зроблено. І починають вивчати усілякі словники, робити з них виписки, намагаються все це запам'ятати. Цього робити не слід. По-перше, в англійській мові, як і в усіх інших одне слово може мати безліч значень, і застосування того чи іншого залежить від змісту розповіді. По-друге, уявіть, що ви знаєте українською мовою всі іменники в називному відмінку в однині, а дієслова - в невизначеній формі. Тепер спробуйте сказати щось на кшталт "Я хотів прийти до фінішу першим, тому поспішав з усіх сил", Ви отримаєте "Я хотіти прийти до фінішу першим, тому поспішати зі всієї сили". Ви будете виглядати при цьому просто смішно. Це що стосується вашого викладу, а якщо Ви, знаючи тільки слова, будете намагатися зрозуміти чужу мову, то у Вас взагалі нічого не вийде.
Іншим неправильним кроком є поглиблене вивчення граматики та правил утворення фраз з перших днів занять. Це трудомісткий процес, на який, як ми з'ясували, немає часу. Після місяця таких занять починаєш розуміти, що витратив місяць, а далеко не просунувся. Бажання так продовжувати вивчати англійську мову пропадає і навчання закінчується. Питається, навіщо це потрібно було робити. Чи багато хто з нас через 10 років після виходу зі школи знають граматику української мови, знають всі правила і знають, що таке третя форма множини іменника або чи багато хто можуть зробити синтаксичний розбір пропозиції? Не багато. Чи заважає це нам в повсякденному спілкуванні? Не заважає. То навіщо ж мучити себе, якщо ми всього лише хочемо навчитися говорити і розуміти?
Отже, хибні шляхи ми відразу виключаємо, і тепер з'ясуємо, як правильно підійти до вивчення англійської мови.
Визначимося з тим, що ми хочемо в підсумку отримати і з тим, що маємо на етапі старту. Ми хочемо навчитися розуміти англійську мову і правильно викладати англійською мовою свої думки. А маємо ми наступне, або ми щось винесли зі школи і можемо сказати, щось на зразок "Травень нейм із Вася" або "Хелоу!", Знаємо числа від 1 до 10, знаємо латинський алфавіт, або ... нічого не маємо.
Перший випадок, хоч і здається дуже примітивним, насправді відразу пересуває нас на цілий рівень вперед і позбавляє нас від багатьох труднощів, в цьому випадку можна відразу переходити до наступного етапу. У другому випадку складніше. Тут доведеться, як не ухіщряются, витратити якийсь час на вивчення примітивних речей: прийменників, числівників, алфавіту, правил читання і перших найпростіших фраз. Все це допоможе сформувати уявлення про англійську мову і підготує до наступного етапу.
На другому етапі необхідно вибрати методику, яка занурить нас в атмосферу англійської мови з ненав'язливим роз'ясненням українською мовою того, про що ведеться розповідь. Саме такий підхід до навчання розмовної іноземної мови дає найбільші результати. Згадайте єралаш, в якому навіть папуга заговорив "I am traveling down the river" після того, як господар кілька разів прослухав пластинку, з уроком англійської мови. Насправді, лінгафонні курси давно використовуються в ВУЗах, в яких готують викладачів та перекладачів. Методик самостійного вивчення англійської мови безліч. Тут вже вибираємо, що нам більше до душі. Але тільки, необхідний самоконтроль. І якщо через 3 тижні відчутних результатів немає, методику треба міняти. Пропонуємо спробувати почати з методу Ілони Давидової, який уже понад 10 років непогано допомагає людям у досягненні поставленої мети. Одна порада. Непогано обзавестися однодумцем і вивчати англійську мову за однією методикою. При цьому бажано знаходитися приблизно на одному початковому рівні володіння мовою. Спілкування англійською з партнером в значній мірі прискорить процес навчання. Якщо партнер не знайшовся - не біда, можна і без нього, результат все одно буде.
Після того, як Ми відчуємо, що матеріал нами осягнутий можна спробувати зробити перші кроки в "відкритий космос" і послухати, як же вони (носії мови) це роблять (кажуть). Сьогодні для цього і ходити далеко не треба. Купуємо DVD-фільм з українським і англійським текстом і субтитрами. Тільки не треба брати молодіжну комедію, переповнену сленгом, або психологічний трилер. Візьмемо сімейне кіно типу "Бетховен". І дивимося його спочатку з присутністю обох мов, потім відключаємо українську і включаємо українські субтитри і намагаємося розуміти, про що говорять актори, тим більше що сцени знайомі і є текстовий переклад. Після цього і субтитри відключаємо. Коли нам вдасться подужати перший фільм - це буде першою перемогою. Наступний фільм дасться швидше, а третій - з першого-другого разу. Звичайно, потрібно прагнути не тільки розуміти, але й практикуватися в розмові.
Розуміти і говорити ми навчилися. Якщо нам цього не достатньо, то беремо будь-який систематизований курс граматики (тепер вже можна не боятися неправильного вибору) і вивчаємо його самостійно. Але тут знову ж знадобитися виділення спеціального часу.
Насправді, все зовсім не складно. І навіть може захопити і сподобатися, особливо, коли з'являться перші результати. Знати сьогодні англійську мову просто необхідно. Не відкладайте у довгу шухляду. Звичайно, молодій людині вивчення іноземної мови дається легше.
Бажаю приємного навчання.

Ось 100 порад, що допоможуть вам вчити англійську:
| 1. | Не бійтеся помилитись. Будьте впевненими. Коли люди чують, що ви помиляєтеся, вони тільки можуть виправити вас, що лише на користь вивченню. |
| 2. | Оточіть себе англійською мовою. Заглибтеся в англомовне середовище, де є можливість вчитися пасивно. Найкращий спосіб вивчити мову – через розмову. |
| 3. | Займайтеся кожен день. Виробіть для себе персональний навчальний план. Встановіть, скільки часу на тиждень ви збираєтеся присвячувати вивченню і дотримуйтеся свого рішення. Нехай це буде стабільна практика вашого життя. |
| 4. | Розкажіть вашій родині та друзям про ваш навчальний план. Заручіться їх підтримкою, яка підштовхне вас до навчання, але не дозволяйте їм вас відволікати. |
| 5. | Тренуйте 4 основні навички: читання, письмо, говоріння та аудіювання. Всі вони повинні бути розроблені дуже гарно, щоб ви покращили свій рівень. |
| 6. | Заповнюйте записничок новими для вас словами. Будуйте з ними речення і намагайтеся сказати їх принаймні 3 рази під час спілкування. |
| 7. | Відвідуйте сайти безкоштовного навчання принаймні один раз на день і повністю виконуйте урок. |
| 8. | Запам’ятовування переліку слів є одним з найбільш поширених способів вивчення словника, знання якого необхідне для тестування. Це непогана вправа для вивчення слів на короткий термін часу, але не в довгостроковій перспективі, тому що інформація, вивчена на тестування, швидко забувається. |
| 9. | Використовуйте свій біологічний годинник. Якщо ви не жайвір, вам доцільніше вчитися у другій половині дня. |
| 10. | Ви побачите, що слова запам’ятовуються легше, якщо ви спробуйте не просто вчити слова самі по собі, а згадувати речення, де ці слова використовуються. |
| 11. | Поставте собі на меті підготуватися до якогось тестування. Ви виявите, що ви працюєте старанніше, коли вам потрібно вивчити матеріал на перевірку. |
| 12. | Говорячи про це, варто зазначити, що вчитись легше не тільки для того щоб гарно скласти іспит. Уявіть собі картину ширше. Що ви зможете зробити, коли набудете гарного знання англійської мови? Як поліпшиться якість вашого життя? |
| 13. | Ставте перед собою довгострокові цілі. Зосередьтеся на їх досягненні. |
| 14. | Ставте також і короткострокові цілі, і винагороджуйте себе за їх досягнення. |
| 15. | Створіть атмосферу, в якій ви навчання буде вашим бажанням, а не примусом. Ви дізнаєтеся більше, коли будете вчитися охоче. |
| 16. | Визначте, що є кращим для вас. Подумайте про те, які методи помогли вам досягнути успіху в минулому, і дотримуйтеся їх. |
| 17. | З’ясуйте, який у вас метод навчання є переважаючим. Це можуть бути вправи на запам’ятовування, читання, говоріння, узагальнення або інші методи. Ви маєте зрозуміти, який підхід є ефективнішим. Це може бути в тихому місці, поодинці або з групою. |
| 18. | Шукайте допомоги! Якщо ви чогось не розумієте ви повинні попросити кого-небудь пояснити. Попрохайте вчителя, однокласників або друзів про допомогу. |
| 19. | Огляд! Огляд! Огляд! Переконайтеся, що ви приділяєте час, щоб переглянути речі, які ви вивчали в минулому. |
| 20. | Не дуже гарною є ідея самостійного опрацювання матеріалу протягом більше 30 хвилин за один раз. Робіть регулярні перерви, щоб подихати свіжим повітрям і розім’яти ноги. |
| 21. | Не поспішайте перестрибувати на наступний рівень. Сконцентруйтеся на рівні, на якому ви перебуваєте зараз. |
| 22. | Дивіться DVD, а не телебачення. Краще використовувати матеріали, які ви можете передивитися знову і спіймати інформацію, яку ви, можливо, пропустили першого разу. |
| 23. | Телебачення дає можливість зрозуміти щось, тільки якщо почути правильно з першого разу. Це краще для учнів високого рівню. Це може бути чудова практика перед спілкуванням з носіями англійської мови, щоб не доводилося прохати їх повторювати! |
| 24. | Читайте книги за рівнями складності. Це книги, написані спеціально для вашого рівня. Прочитайте цілий роман. Ви можете зробити це! Ви будете почувати себе чудово після цього. |
| 25. | Дитячі книги мають більш легку лексику і є хорошою альтернативою книг розподілених за складністю. |
| 26. | Газети є непоганим джерелом пасивних конструкцій. Прочитайте статтю і подивіться, чи ви можете знайти пасивні речення. |
| 27. | Читайте в першу чергу для загального розуміння. Не хвилюйтеся про розуміння кожного слова, пізніше ви повернетеся і подивитесь на нові слова. |
| 28. | Для розуміння незнайомого слова, подивіться на інші слова навколо нього. Вони дадуть вам підказку. Спробуйте вгадати значення з контексту. |
| 29. | Вивчіть запас кореневих слів. Вони допоможуть вам здогадатися про значення слів. Наприклад: Scrib = запис, min = малий |
| 30. | Коли ви дізнаєтеся нове слово, спробуйте побудувати всі інші його форми: красивий (прикметник), краса (іменник), красиво (прислівник). |
| 31. | Вивчіть префікси (dis-, un-, re-) і суфікси ( -ly, -ment, -ful ), це допоможе вам з’ясувати значення слів і побудувати свій словниковий запас. |
| 32. | Англійська, на відміну від японської або французької, використовує наголос. Для вивчення нових слів порахуйте склади і знайдіть, де є наголос. Одне слово матиме лише один наголос, і завжди на голосну. Двоскладові дієслова мають наголос на другому складі (beGIN). Двоскладові іменники (TEAcher ) і прикметники ( HAPpy ) мають наголошений перший склад. |
| 33. | Використовуйте англійську при будь-якій нагоді. Це так просто! |
| 34. | Не перекладайте на англійську мову з вашої рідної мови. Думайте по-англійськи, щоб поліпшити вільне володіння. Говоріть самі з собою… але не в автобусі, інакше люди подумають, що ви з’їхали з глузду! |
| 35. | Ви не можете вивчити англійську мову з книги. Як і керувати автомобілем, цьому можна навчитися тільки через практику. |
| 36. | Найбільш природний спосіб вивчити граматику – через розмови. |
| 37. | Тримайте англомовний щоденник або нотатник. Почніть з написання кількох речень на день, а потім ви призвичаїтеся писати більше. |
| 38. | Чому б не почати онлайн блог і поділитися своїми записами зі світовою спільнотою? |
| 39. | Для того щоб набути кращих навичок письма, потрібен мозковий штурм, в результаті якого багато ідей і думок буде записано на папір, не турбуючись про граматику і правопис. Потім подумайте про структуру. Після цього напишіть уривок, використовуючи хорошу граматику і орфографію. І, нарешті, прочитайте його або дайте його комусь ще, щоб перевірити на наявність помилок. |
| 40. | Будьте уважними з пунктуацією, так як недотримання її правил може повністю змінити те, що ви намагаєтеся сказати. Наприклад різниця між цими двома реченнями є очевидною: «A woman without her man is nothing» і «A woman: without her, man is nothing”. |
| 41. | Співайте! Варто показати світові свій чудовий голос! Вивчіть англомовні пісні і підспівуйте, щоб поліпшити швидкість мовлення й інтонації… як щодо караоке? |
| 42. | Знайдіть друга по листуванню або використовуйте чати, форуми і сайти соціальних мереж. Якщо ви не можете говорити з кимось англійською мовою, це найкращий доступний варіант. |
| 43. | Повторюйте текст, слухаючи англійські компакт-дисками або подкасти. Прослухайте кілька речень і повторіть те, що ви чули. Зосередьтеся на ритмі та інтонації. |
| 44. | Вмикайте вдома англомовне радіо або подкасти англійською. Навіть якщо ви не слухаєте його уважно, ви все одно будете тренувати ваші вуха на сприйняття англійської. |
| 45. | Віддзеркалюйте компакт-диски. Читайте вголос разом з компакт – диском. Знову ж таки, це дуже зручно для поліпшення інтонації, вимови і ритму. |
| 46. | Диктування. Послухайте компакт-диск, подкаст або друга і запишіть те, що ви почули. |
| 47. | Ніхто не любить чути свій власний голос, але будьте хоробрим і спробуйте! Запишіть свій голос і прослухайте вимову і інтонацію. Це допоможе вам визначити ваші проблемні області. |
| 48. | Запитайте вашого вчителя, чи ви можете записати його урок. Це чудовий спосіб, щоб оглянути пройдений матеріал пізніше. Він також дає можливість переслухати швидкість і інтонації говоріння вашого викладача. |
| 49. | Використовуйте словник англійська/англійська, це допоможе вам зберегти здатність думати англійською мовою, а не перекладати. |
| 50. | Якщо словник англійська/англійська видається страшним, існують словники учня для англійських студентів вашого рівня. |
| 51. | Не покладайтеся занадто на ваш словник. Ваш словник повинен бути допоміжним засобом, а не вашим головним учителем. Спробуйте здогадатися про значення слова, а не закопуватися відразу у словник. |
| 52. | Не здавайтеся! Залишайтеся позитивно налаштованим! Іноді ви відчуєте, ніби ви не вчитеся достатньо швидко. Кожен відчуває себе таким чином на тому чи іншому етапі, не хвилюйтеся через це. Ви дійдете до фінішу. |
| 53. | Насолоджуйтесь! Ми дізнаємося більше, коли робимо це із задоволенням! |
| 54. | Якщо ви нервуєте під час говоріння, зробіть два глибокі вдихи, перш ніж щось сказати. Говорите краще, коли відчуваєш себе спокійно. |
| 55. | Мотивуйте себе, повертаючись до підручників і компакт-дисків, які використовували в минулому. Ви будете здивовані, наскільки легкими є цей матеріал для вас зараз! Вітання, ваш рівень покращується! |
| 56. | Забудьте що ви занадто молоді чи занадто старі, щоб почати вчити англійську мову. Не шукайте собі відмовку щоб не вчитися. Що ж ви чекаєте? |
| 57. | Зволікання може зупинити вас на шляху до успіху. Зрозумійте що дуже важливо припинити зволікання у вивченні англійської – це може стати вашою поганою звичкою. |
| 58. | Якщо ви не отримали результати, які очікували, то це не тому, що ви не можете добре вивчити мову, це тому, що ви не ще знайшли свій власний спеціальний спосіб навчання. |
| 59. | Використовуйте ресурси, які відповідають вашому рівню. Не використовуйте тексти або прослуховування вправ, які занадто важкі або занадто легкі. Матеріали для вивчення не повинні засмучувати вас. |
| 60. | Не турбуйтеся за свій акцент. Це важлива частина вашої культурної ідентичності. Носії англійської мови люблять чути англійську з акцентом. |
| 61. | Є багато типів англійської мови: англійська, американська, південноафриканська і так далі. Жоден з них не є хибним або більш важливим. Англійська є англійська. |
| 62. | Натомість вважайте на відмінності між британською і американською англійською і використовуйте ваші слова відповідно. Наприклад: Elevator (US)/Lift (British). |
| 63. | Носіть картки-шпаргалки з собою. Це невеликі карти, на які ви можете записати нові слова. Ви можете витягти їх і повторити їх коли випаде вільна хвилинка. |
| 64. | Використовуйте стікери і розклеюйте їх по своєму будинку. Ви можете використовувати їх для позначення речей. Не забудьте наклеїти одного на собаку! |
| 65. | Ви не можете ігнорувати фразових дієслів (дієслів на два слова), в англійській їх сотні і вони широко використовуються. Чим більше ви зосереджені на їх значенні, тим більше ви зможете здогадатися про значення нових. Ви почнете розпізнавати їх шаблони. |
| 66. | Використовуйте свою інтуїцію. Йдіть за своїм внутрішнім голосом і ви будете здивовані, як часто ваше перше припущення є правильним. Як вже говорилось раніше, бути впевненими. |
| 67. | Зберіться з думками. Візьміть собі хвилинку, щоб подумати, що ви збираєтеся сказати. Ви знаєте граматику, але, можливо, ви не використовуєте її правильно, коли говорите. |
| 68. | Зустрічайте нових людей. Прикладіть зусилля, щоб змішатись з носіями англійської мови в вашому місті. Ви можете приєднатися до клубу або ходити в бари, де бовтаються іноземці. Пригостіть їх, вони люблять це! |
| 69. | Будьте людиною, яка починає розмову англійською. Постарайтеся підтримувати розмову і використовуйте слухаючі словав (‘really?’ / ‘go on…’/ ‘what happened then?’) Не чекайте поки з вами заговорять інші, починайте говорити першими! |
| 70. | Дебати. Обговорюйте тему в групі. Кожен повинен вибрати точку зору (навіть якщо він не згоден з нею) і дискутувати з цього питання в рамках групи. Переконайтеся, що ви підтримуєте свою точку зору. Вчіться слухати активно. Активне слухання допоможе в класі, і це допоможе вам отримати більше і зробити більший внесок в групові дослідження. Зосередьте увагу на людині, яка говорить. Не відволікайтеся на інших людей або події. Сконцентруйтеся на доповідачу вухами та очима. Слідкуйте за рухами, які робить виступаючий, старайтесь побачити та почути. Це може допомогти повторити те, що ви почули від інших та зрозуміти їх думки. |
| 71. | Не достатньо лише вчити англійські слова. Ви можете навчити папугу англійського слова, але це не означає, він може говорити по-англійськи! Для цього вже необхідно мати уявлення про граматику. |
| 72. | Дієслова часу використовуються носіями англійської мови, щоб говорити про терміни дії. Тих же виразів може не бути в українській мові. Важливо, щоб ви знали ці часи і коли їх використовувати. |
| 73. | Англійська мова має багато неправильних дієслів. Ви повинні знати їх досконально. |
| 74. | Так тримати! Якщо ви захочете відпочити від розмов англійською, ви виявите, що ваш рівень знижується, і вся ваша важка робота була даремно. |
| 75. | Не лякайтеся поганих оцінок тесту. Іноді студенти можуть пройти тест з англійської мови на відмінно, але не добре спілкуватися з носіями англійської мови. Якщо ви можете говорити англійською мовою, ви повинні пишатися собою. |
| 76. | Пам’ятайте, що вам вдається найкраще, поки ви стараєтесь найважче! |
| 77. | Вивчайте англійську з другом. Вам буде з ким по практикувати і ви будете заохочувати один одного до навчання. |
| 78. | Пам’ятаєте, що те як ми пишемо і вимовляємо англійською – не одне й те саме. Наприклад ‘Ough’ має 6 правильних вимов. Подружіться з фонетичним алфавітом. Це допоможе вам правильно вимовляти слова у словнику. |
| 79. | Звикайте до ‘schwa’ звуку [ə] – безударного і глухого нейтрального звуку голосної. ‘schwa’ є найбільш поширеним голосним звуком в англійській мові. Наприклад, ‘a’ в about в ‘u’ в supply. |
| 80. | Майте на увазі, що коли ваша англійська вже на більш-менш високому рівні, прогрес потребує більше часу. Зазвичай швидкий прогрес робиться, коли ми лише новачки. Не думайте, що ви раптово перестали навчатись, це просто менш помітний прогрес. |
| 81. | Переконайтеся, що ваша англійська відповідає конкретному випадку. Це нормально, спілкуватись сленгом з друзями, але не під час ділової зустрічі. Вирішіть, в якій ситуації доречно використовувати слова і фрази, які ви дізналися. |
| 82. | Підручник англійської, часто відрізняється від того, як люди говорять зазвичай. Щоб вивчити звичайну розмовну англійську дивіться фільми або поспілкуйтесь з звичайною людиною (не викладачем) онлайн. |
| 83. | Ідіоми можуть бути важким для запам’ятовування, але вони зроблять вашу англійську більш насиченою і додадуть веселості вашій мові. |
| 84. | Коли ми говоримо, то зазвичай в’яжемо слова разом, так що два слова можуть звучати як одне. Простіше кажучи, ми прив’язуємо слова, що закінчуються на приголосний звук до слів, що починаються з голосного звуку (приголосний>голосний). Ми прив’язуємо слова, що закінчуються на голосний звук до слів, що починаються з голосного звуку (голосний>голосний). Практикуйте це щоб поліпшити якість звучання і вимови. |
| 85. | Використовуйте Інтернет. Він повний ресурсів, які допоможуть вам вчитися: BBC Learning English; learnenglish.ecenglish.com. |
| 86. | Подумайте про свої сильні і слабкі сторони в знанні англійської. Запишіть, що ви хочете змінити на краще і працюйте над їх поліпшенням їх. Звичайно, не ігноруйте свої сильні сторони. Привітайте себе за вже зроблене! |
| 87. | Розучіться своїх помилок. Ви, напевно, робите ті ж граматичні помилки знову і знову. Використовуйте результати тестування англійської як інструмент навчання. Перегляньте свої помилки і виберіть одну або дві, на яких хочете зосередитися. Використовуйте вашу улюблену книгу по граматиці, щоб перевірити свої знання правил. |
| 88. | Використовуйте правильні артиклі (a/an, the). Знайте, що є більше винятків їх вживання ніж просто a/an = для неспецифічного, the = для специфічного (визначеного). Наприклад: A university (не an university тому що воно починається з приголосного). An hour (не a hour тому що часто ‘h’ не читається). |
| 89. | Для плавності, спробуйте уявити навчання. Перед тим як йти в той ресторан, продумати, що офіціант, ймовірно, скаже вам. Подумайте, про фрази, які ви збираєтеся використовувати. |
| 90. | Багато спілкування приходить через мову тіла і жестів. Вони можуть бути різними в різних культурах та країнах. Наприклад, жест двома пальцями “V”, долонею від себе символізує перемогу. Якщо ви робите це ж, долонею до себе, ви дуже образите британця. Це означає, що… ну, вам краще запитати британця і з’ясувати самому! |
| 91. | Найпростіше – сон! Ви вивчите більше після хорошого сну вночі. Ви зможете краще концентруватися. |
| 92. | Пройдіть курс англійської мови в англомовній країні. |
| 93. | Якщо ви навчаєтесь закордоном, спілкуйтесь з людьми з інших країн. Не замикайтесь на співвітчизниках. Це не дуже гарна ідея, щоб жити в спільному домі з людьми з вашої країни. Насолоджуйтеся більшим культурним досвідом, проводячи час з іноземцями (ось дуже цікавий фільм про те як це може бути в теорії). |
| 94. | Чи замислювалися ви про отримання роботи або стажування за кордоном? Навіть коротке стажування в англомовному середовищі дасть вам багато. |
| 95. | Знайти собі кваліфікованого вчителя. Ніхто не хоче вивчати непотрібні знання? |
| 96. | Ніхто не може вивчити все в англійській мові. Немає необхідності турбуватися про спроби. Ви можете виявити, що знання різних значень спрощує створення словника. |
| 97. | Якщо у вас є базовий рівень англійської досліджуйте різні способи як можна сказати те ж саме. Це зробить вашу англійську більш цікавою для слухача, і водночас вона не повинна бути занадто складною для вас, тому що ви вже знайомі з основами. Наприклад, скількома способами ми можемо сказати, «до побачення» по-англійськи? |
| 98. | Коли ви займаєтесь на курсах англійської мови, будьте готові до них. Зробіть свою домашню роботу якомога швидше, здайте її вчасно. Перегляньте свої замітки і ваш останній урок за кілька хвилин до занять. Це освіжить вашу пам’ять, і ви будете розігрітими для початку нового уроку. |
| 99. | Не відволікайтеся в класі. Зосередьтеся на уроці, не дивіться у вікна. Не запізнюйтесь, приходьте за кілька хвилин до початку уроку. Не сидіть поряд з людьми, які не будуть говорити з вами англійською мовою. Вимикайте телефон. Будьте організовані, не забудьте взяти ваш підручник, зошит і ручку. |
| 100. | Знайдіть зручне, спокійне місце для спокійного вивчення. Вам потрібно місце, де ви можете зосередитися на 100 %.![]() Рівні навченості англійської мови
Міжнародна Шкала Рівнів. Європейська шкала рівнів. Ваші знання на цьому рівні.
Beginner,
Elementary А1
Рівень виживання
(Breakthrough) Ви розумієте і можете говорити, використовуючи знайомі вирази і дуже прості фрази для вирішення конкретних завдань в ситуаціях повсякденного спілкування: Ви можете освідчитися в готелі, кафе, магазині, на вулиці, використовуючи знайомі вирази і прості фрази для побутового спілкування. Чи вмієте читати та перекладати нескладні тексти, можете писати прості листи (наприклад, поздоровлення зі святом), заповнювати формуляри. Ви розумієте повільну чітку мова, за умови що тематика Вам знайома і близька.
Pre-Intermediate А2
Предпороговий рівень
(Waystage) Ви можете розповідати про себе, свою родину, професії, уподобання (у музиці, кухні, хобі, порах року ...).Розумієте тексти реклами, оголошення в аеропорту, магазині, написи на продуктах, листівках, знаєте як писати особисті і ділові листи. Читати і переказувати не дуже складні тексти.
Intermediate В1
Пороговий рівень
(Threshold) Ви можете розуміти, про що йде мова в більшості радіо-і телепрограм про поточні події. Знаєте, як висловити власну думку, обгрунтовувати свої погляди, переказувати зміст прочитаного чи побаченого, вести особисте і ділове листування середньої складності, читати адаптовану літературу англійською мовою.
Upper-Intermediate В2
Граничний просунутий рівень
(Vantage) Ви володієте розмовною мовою в різних ситуаціях (від побутових до професійних), можете без підготовки спілкуватися з носієм мови. Ви можете майже ясно і докладно висловитися з широкого кола питань, пояснити свою точку зору з важливої проблеми, наводячи аргументи за і проти. Ви читаєте неадаптовану літературу англійською мовою, вмієте переказувати зміст складних текстів.
Advanced С1
Рівень професійного володіння
(Effective Operational Proficiency) Ви розумієте різноманітні складні розгорнуті тексти і можете виявити чи містяться в них імпліцитні значення, вмієте без підготовки, побіжно, не зазнаючи труднощів в підборі слів висловлювати свої думки.Ваша мова відрізняється різноманітністю мовних засобів і точністю їх вживання в ситуаціях повсякденного, навчального або професійного спілкування. Ви вмієте складати чіткі, логічні, докладні повідомлення за складною тематикою.
Proficiency С2
Рівень володіння в досконало
(Mastery) Ви вільно розумієте будь-яку усну або письмову інформацію, можете узагальнити інформацію, отриману з різних письмових та усних джерел і представити її у вигляді чітко аргументованого зв'язного повідомлення. Ви вмієте швидко і чітко викладати свої думки навіть за складних проблем, передаючи при цьому найтонші відтінки значення.
|

Дуже цікава і корисна інформація!!!!
ВідповістиВидалитиДякую!
ВідповістиВидалити